Versterk je business met The Focus Group

The Focus Group ontwikkelt en realiseert geïntegreerde marketing- en salesconcepten. Daarin staan data science, leadgeneratie en conversie centraal. Als holding sturen we diverse bedrijven en labels aan, als verlengstuk van corporate sales activiteiten. Samen zetten we opmerkelijke resultaten neer voor nationale en internationale klanten. In competitieve business-to-business- en consumentenmarkten. Van grootbedrijf tot mkb. Onze klantbelofte is helder: van data tot duurzame deals. Dat maken we elke dag waar.

Grensoverschrijdende salestrajecten

Als innovatieve marketing- en salesorganisatie vergroten en versnellen we commerciële successen. Onder aansprekende labels zetten we internetplatforms in, die waardevolle data en leads genereren. Dat is de brandstof voor onze operationele sales machine die van leads vaste en tevreden klanten maakt. De unieke combinatie van online advertising via doelgroep- en productspecifieke labels en de inzet van onze sales- en klantcontactprofessionals levert een gemiddeld conversiepercentage op van 13. procent

‘Wij omarmen de Rotterdamse make it happen-mentaliteit’

‘Wij omarmen de Rotterdamse make it happen-mentaliteit’ The Focus Group is in 2015 opgericht door Isha van Dijk, Pieter Reitsma en Karan Somai. Als managing owners zijn we nauw betrokken bij zowel de strategische als operationele marketing- en salesprocessen. We delen een dynamische achtergrond in sales- en shared service-operaties in de energie- en telecomsector. We dagen elkaar uit op technologische innovatie en salesoptimalisatie. En alle drie omarmen we die typisch Rotterdamse ‘make it happen-mentaliteit’, die we hebben geïmplementeerd in onze sales- en klantcontactcenters in Nederland, Turkije, Marokko en Spanje. We houden van korte lijnen en heldere resultaten. We leveren honderd procent focus.

STATS & FUN FACTS

150+

PROFESSIONALS

4+

LANDEN

48+

GELANCEERDE PROJECTEN

125.000

SALES
TOP