Focus op lead management

‘De mensen van The Focus Group zijn een tikkeltje eenzijdig. Wij zien overal en in iedereen potentiële klanten.’

Online leadgeneratie

Wat je business ook is, wie wil groeien moet klanten werven. Internet legt de drempel laag en brengt nieuwe uitdagingen. Niet voor niets liggen internet marketing en online leadgeneratie dicht bij elkaar. Voor ons is het genereren en identificeren van leads dagelijkse business. Onze adverteerders varen er wel bij.

Meer kwaliteit is meer conversie

De specialistische activiteiten van The Focus Group komen voort uit aansprekende successen in sterk competitieve business-to-businessmarkten. Die ervaring vormt de basis voor de tools die we inzetten om uit de data die onze platforms genereren waardevolle leads te identificeren, te selecteren en te kwalificeren. We optimaliseren de sales- en wervingsinspanningen voor onze adverteerders en versnellen de kans op conversie. Daar gebruiken we zeer specifieke software voor, waarin data based marketing en leadmanagement samensmelten. Onze inzet? Van leads klanten maken. Bij voorkeur trouwe en tevreden klanten.

Leadmanagement op hoog niveau

Onze platforms voegen slagkracht en bereik toe aan de verkooppotentie van onze adverteerders. We leveren customer intelligence om sales kansen te identificeren. En we geven op een unieke manier vorm en inhoud aan leadmanagement om het sales- en conversieproces te versnellen.

We laten wetenschappelijke kansberekeningen los op de sporen die ondernemers en consumenten op onze platforms achterlaten, stemmen onze online contactmomenten af op de fase in de customer journey en gaan voor één-op-één-communicatie.

Focus op datacollectie en -analyse

Het succes van onze advertising platforms rust op vijf pijlers:
  • Kennis van de markt en doelgroep;
  • Realtime inzicht in klantgedrag;
  • Identificatie van koop- en servicebehoeften;
  • Ondersteuning en sturing van de customer journey (lead nurturing);
  • Timing en transactie (lead scoring).
De kwaliteit en potentie van onze leads zijn ons bestaansrecht. We nemen namelijk zelf de follow-up ter hand. De ultieme stap naar het eindresultaat, de deal. Onze operationele sales professionals en sales teams maken de laatste verbinding. De lead wordt klant. En die klant leggen wij namens onze adverteerders in de watten.

TOP